dimecres, 22 d’agost del 2018

M'han blocat el Twitter per l'edat 7 anys després.

Ahir a la nit Twitter va decidir blocar-me el Compte de Twitter. La raó: Que quan vaig fer el Compte no tenia 13 anys. De fet és cert, em faltava un parell de mesos. Però el que si que és cert és que tota la meva família sabia que me l'havia fet. I amb autorització es pot.

A partir d'aquí a vingut el desastre de gestió de Twitter. Primer m'han blocat el compte. He fet tot el que m'han dit i res. Ara penso, si deien lo de la merda d'autorització, per què no me la demanen? Doncs res. Quan ho dono per impossible faig un altre compte però me'l bloquen de nou. Per què? El problema no era que l'havia fet amb menys de 13 anys? Ara tinc 19! Doncs res mentre em descarten el telèfon. Ara per fi he pogut fer un compte nou.

Quan tenia 12 anys i 10 mesos vaig fer-me un twitter per seguir l'actualitat política i veure notícies. No tenia descripció i la foto era simplement una bandera d'una senyera... Set anys després em bloquen un Twitter on hi ha artícles, seguidors que he tingut especials o fotografies de castells.
Bé el nou compte és @JoanSenan que el colmo és que ara no et deixen escollir ni el nom d'usuari...

Que set anys més tard em borrin un twitter amb una de records espectaculars és de ser.... (mira m'estalvio el comentari que sinó també em bloquen el bloc).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada