dimarts, 10 de juliol del 2018

No estudiem. Paguem

No m'agrada fer les coses a última hora però crec que aquest any faré la matrícula al moment final. Per què? Doncs perquè val un "pastón" i necessito calcular els despeses.

Així funciona la vida de l'estudiant Universitari d'aquest país. No estudiem per un títol, paguem per aquest. I clar, si no tens títol et donen una clatellada a totes les feines.

Després ens diuen que "Estat del Benestar". Després volen que paguem a polítics. Després treuen la bandera. Després divideixen a la prole. Després ens toquen la Moral dient-me equidistant quan trec a l'aire aquest tema.

Veig que dia a dia hi ha Manifestacions de milers de persones per banderoles que no ens trauran de la misèria. I ja estic fart que només ens moguem per nacions i/o estats que ja ni existeixen en l'àmbit econòmic.

Conec molta gent, i tota està afectada pel mateix sistema capitalista-consumista que ens obliga a pagar 2.000 per tenir un títol Universitari. I com deia Tardà ahir, té el 80% de coincidència amb el veí de Ciutadans. En el meu cas, no tinc el 80%, tinc el 95%, ja que l'únic que em diferència del votant de Ciutadans és la bandera. També tinc un 95% amb el d'ERC o la CUP. De fet, tots som iguals, i tots ens pensem diferents. De fet tots tenim uns objectius similars i l'espai el qual milito, en algun moment hauria d'estar capacitat per posar al mig aquell 95% que tenim en Comú i llençar a la brossa aquell 5% que tenim en contra i que únicament són banderes i arguments que posa la dreta política a debat per sobreviure i controlar a les Masses.

No sé si algun dia jo arribaré a pagar menys per la Universitat però espero que els que vinguin tinguin l'oportunitat de tenir una educació com deu mana.


Deixo uns gràfics. El problema no és una tel·la ni un orígen. El problema és molt major i és diu dreta-capitalista-neoliberal. 
El Periodico (Preu del Màster)

El Mundo, Preu de Grau. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada