dimarts, 13 de febrer del 2018

Lluitarem pels treballadors... Sí, els rics.

No canvio ni canviaré. Miro el Facebook i em trobo una frase de l'Albert Rivera dient que ells lluitaran pels treballadors. Després que lluitaran contra la corrupció i ls pensions.

Aquesta gent utilitza alló de repetir moltes vegades el mateix fins que fan que la gent s'ho cregui. I aixó és molt lleig. Ja no només per les mentides sistemàtiques coonstants, sinó també que ells mateixos ja no saben ni el que són.

1. Diuen lluitar contra la corrupció i posen un govern corrupte al govern. 
2. Diuen lluitar per als drets dels treballadors i tenen al seu programa el contracte únic i són simpatitzants amb el lliure acomiadament.
3. Diuen estar a favor de l'educació pública i després vota els pressupostos del PP on la devalua.
4. Diuen estar a favor de la gent humil i del carrer i després fa totes les polítiques que fa el PP. 

Sempre que acabo un escrit em prometo a mi mateix no tornar a fer un artícle destructiu sobre aquesta gent. Pero és que m'indigna com a persona d'esquerres que sóc. Vaig entrar a militar per a canviar el món, per fer una societat més justa i per dir veritats per fer-les realitat. I em trobo que contra qui hem de lluitar, només menteix, fa populisme i juga amb la demgogia. I la veritat, dir coses falses, és trampa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada