dijous, 22 de febrer del 2018

Ja no només ens toca als joves

Tinc 19 anys i la pensió em queda molt lluny, però a la vegada sé que els avis d'aquest país pteixen dia rera dia l'engany de les institucions polítiques neoliberals. 

Els avis són la perla de la nostra societat, aquells que tenen experiència i si no fos per ells, de forma literal, estariem tots sense res. En fi, als joves ens maltracten, els de mitja edad els exploten i els de la tercera edad els enganyen. Els tirotegen amb i a sobre diuen que els han pujat la pensió. Un 0,25! Els hi han pujat un 0,25! Ni per un café, ni una beguda d'aquelles de marca blanca! Quina vergonya! Fins quan hem d'aguantar això? 

Avis de l'estat, per favor no voteu allò que us enganya!
No voteu al malo conocido i intentem fer un món més just!

Sempre es el mateix, per molt que separem amb etiquetes, que diguem que som d'una nació diferent, que diguem que som d'un sector, d'un gènere, d'un color de pell o d'una orientació sexual. Per molt que diguem la nostra edat... PATIM TOTS!

Tots patim les desgràcies d'aquest sistema on el més important són els números a un banc que la vida de les persones. No tenen cap ética, no entenen la societat, i aquests polítics que diuen saber molt no saben res! Aquesta dreta que ens dona lliçons segur que mai han trepitjat res públic! O sí, potser algún cop per fer-se la foto a una cada  4 anys. Fàstic. 

Per això, quan algú m'insulta pel twitter, quan algú em diu que no tinc ni idea i després miro qui és, i veig que es un obrer de la prole, directament li dic que amb el que dic també el defenso. El que escric, el que manifesto, el que demano... No va només pel que visc jo. Va per tot el conjunt de la gent. M'es igual que voten, m'es igual que insultin i m'es igual de quin color siguin. Quan lluito ho faig per la societat precaria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada