dilluns, 29 d’octubre del 2018

Renuncia a la coordinació de JEV del Camp de TGN

Avui, he presentat la meva renuncia a la coordinació de Joves d'Esquerra Verda del Camp de Tarragona, juntament amb la baixa de militància de l'organització.

Com és habitual, no ho he fet de forma lleugera. Ho he meditat molt però crec que al final, era la millor opció. Aqui us deixo una petita carta (la mateixa que he enviat) amb les raons de la meva decisió:

"Durant els últims dies he decidit renunciar a la coordinació de Joves d’Esquerra Verda del Camp de Tarragona, ja que fa temps que sento que no estic lluitant pel que en realitat vull fer-ho.
Vaig tenir l’oportunitat d’entrar a la coordinació de JEV del Camp fa uns mesos i en un principi vaig fer un plà de treball on l’objectiu era ser una eina útil pels ciutadans de Tarragona i per canviar la ciutat. Però últimament he trobat moltes discrepàncies entre l'organització i la meva ideologia, que està més vinculada al carrer que no pas a l'elitisme.
La meva batalla està al carrer i està amb la gent i no als despatxos ni a les reunions infinites. Així, que seguiré sempre treballant per a les persones però des d'on penso que en realitat és útil.

I ho faré deixant la coordinació i la militància de JEV, que prego que em doneu de baixa del cens." 

Igualment, seguiré als carrers i a les places per intentar conseguir millores que ens puguin fer sentir útils com a poble i com a ciutadans. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada