diumenge, 21 d’octubre del 2018

Les noies i nois del Bar

Fa un temps vaig fer un article que és deia "Las mujeres del Bar" on parlava sobre unes dones que criticaven als refugiats...

Bé, avui m'he trobat la noia i els nois del bar. Avui mentre parlava d'uns projectes amb un company al mateix lloc on fa dos messos he escoltat aquella fal·làcia que diu: "Ells fan Mezquitas i nosaltres no podem fer-ho al seu país." Cosa que en part és falsa, però bé ara ho deixem de banda...

Ara poso al capdavant el fet que som un país del primer món i tenim llibertat religiosa. I llibertat de no ser res. Jo no crec amb res però estic d'acord que els cristiants facin el seu Pare Nostre i que els musulmans resin al seu temple... Molta llibertat pels diners, però poc per a la gent de carrer...

A més, com una persona jove arriba a aquesta conclusió? Com pot ser que en un món en principi globalitzat i de joves el que passa és que surtin uns nens de bona família i facin segons quins comentaris? Això no va així!

Bé aquesta petita reflexió és una demostració de quanta feina tenim. I de quan estem desaprofitant el temps. "Lo" altre... doncs ja ho vaig dir aquell ja llunyà article.

Agafo la foto d'aquell article. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada