divendres, 26 de gener del 2018

Odi

L'odi no prové del res. L'odi no prové de la desgràcia ni dels cops. Neix de la deshonra, del que no esperes i dels que imagines diferent. Neix de les caigudes constants. I neix del moment que fan mal als teus i a tots aquells pels que llluito.

Llavors sí, es possible que tinc odi a molta gent i a moltes pràctiques. Sabeu per què? Jo no lluito pels meus interessos, ni pels meus diners ni per egoísmes. Lluito, pequè a la meva idea de vida, necessito justícia. Aquella que m'asseguri que la vida es justa per a tothom, aquella que la gent humil li doni uns drets, i aquella que permeti a les persones tenir fe. I no la religiosa, sinó la fe de la vida. Aquella que fa que ens creguem d'on venim. Aquella que ens doni eserança. I a vegades l'esperança ens arriba quan ens algún fet de la vida ens dona un cop a l'espatla i ens diu a cau d'orella que si podem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada