divendres, 25 de març del 2016

Trenquem Cadenes

Després de dos mesos d'activitat fomativa, aquesta setmana Trenquem Cadenes ha iniciat compte a Facebook, Twitter i Instagram per donar-se a conèixer a la gent de la ciutat. 

Trenquem Cadenes és un col.lectiu que pretén unir els diferents punts de la lluita obrera, des de anarquistes fins comunistes passant per ecologistes. La filosofia es que tots separats no farem res. 

Està pensat que en dos mesos hi hagi una presentació oficial de l'organització, i en unes setmanes és presenti un Manifest del grup on hauran els principals punts dels nostres pensaments. 

Tot va començar per formar-nos llegint un llibre anomenat "Dialèctica i Militància" un dia 22 de Gener de 2016. Llavors erem 3. En dos mesos em doblat el nombre de persones i em aconseguit agrupar un grup continuu. 

No tenim lideratge.
No tenim càrrecs.
Sí tenim motivació.
Sí tenim ganes de canviar el Món treballant el poble obrer tot junt.

A continuació he fet un parell de preguntes a alguns membres a veure que deien i quina havia sigut la seva experiència principal. La primera persona ha arribat recientment i les altres han estat des dels principis. 

1. Què us va fer que entressiu al col.lectiu? 
2. Quina va ser la vostra primera impressió?

RESPOSTES (Membres anònims)

1. Doncs, jo vaig entrar perque sempre he tingut la necesitat de portar a la practica allò que defenso.
2. La primera impressió va ser que és tractava d'un grup molt divertit i interessant.

1.  Jo tenia ganes de crear un moviment alternatiu a totes les esquerres tradicionals. Creia i crec que em d'anar junts. 
2. Vam començar llegint un llibre complicat. La primera impressió va ser que si llegiem allò, podriem arribar molt lluny. 

1.  Bàsicament volia formar-me i tampoc pensava que fariem res de bon principi.
2. La meva primera impressió, ha canviat, i ara crec que podem fer molta feina.

1.El que em va motivar a entrar va ser que volia posar a la pràctica tot allò que defenso i estimo, i perquè tinc ganes de canviar el món
2. La meva primera impressió va ser molt positiva, motivadora i satisfactoria.

Si voleu més informació:

Facebook: Trenquem Cadenes
Twitter: @CadenesTrenquem i hastag #lestrenquem

El Logo va ser creat per un membre del grup, i ideat entre tots. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada